Saturday 21 March 2015

AN INSPIRATION FOR TODAY - LILY COLLINS

This week has been a real nightmare for me. I was supposed to spend three lovely days in spa, relax and forget about the world and... I've got sick. Totally. I went to spa and I almost didn't leave the room - only to eat something and to visit a doctor. There was no chance for spa. I had a high fever and I could have only thought: WHY??? And I now why. If you think it is warm enough in march to stop wearing warm clothes only because the sun is shining - you are wrong! And today is my 6th day in bed and I finally can say - I feel a little better. But not good enough to go for a walk :( And the weather is so amazing!!! That is why this photo of Lily Collins spoke to me today. She looks so lovely in this button-front skirt, don't you think? She nails this spring trend.

***

Ten tydzień to dla mnie prawdziwy koszmar. Miałam spędzić trzy miłe dni w spa, zregenerować siły, zapomnieć o wszystkim i... rozchorowałam się. Tak zupełnie. Pojechałam do spa i właściwie nie wychodziłam z pokoju - jedynie by coś zjeść i pójść do lekarza. Żadne zabiegi nie wchodziły w grę. Miałam wysoką gorączkę i jedynie mogłam zastanawiać się, dlaczego mnie to spotkało. I już wiem. Jeśli komuś wydaje się, że gdy w marcu zacznie świecić słońce to oznacza to, że można zapomnieć o ciepłych ubraniach i wskoczyć w coś lżejszego - to zdecydowanie jest  w błędzie... Dzisiaj mija szósty dzień, odkąd położyłam się do łóżka i w końcu mogę powiedzieć, że czuję się trochę lepiej. Niestety nie na tyle, by pójść na spacer :( A pogoda jest taka piękna! I chyba dlatego wpadło mi w oko zdjęcie Lily Collins. Wygląda uroczo w tej spódnicy zapinanej z przodu na guziki. Świetnie poradziła sobie z tym wiosennym trendem!



credit: whowhatwear.com
  

No comments:

Post a Comment