Monday 31 March 2014

INSTAGRAM MIX - MARCH

inst




March was a good month for me. I had some time to visit my friends in Poznań and to catch some spring sun.  I fell in love with thin rings and bracelets from Closer Jewellery.  Winter wasn't so bad this year but to be honest I can't wait to start new season and leave my favourite coat in closet for few months. Especially when I bought some new nice clothes to refresh my wardrobe!


***


Marzec był dla mnie dobrym miesiącem. Miałam trochę czasu, żeby odwiedzić przyjaciół w Poznaniu i złapać pierwsze promienie wiosennego słońca. Zakochałam się w cienkich pierścionkach oraz bransoletkach Closer. Zima wprawdzie nie była w tym roku zbyt surowa, ale szczerze mówiąc nie mogę doczekać się, kiedy nowy sezon rozpocznie się na dobre, bym mogła porzucić w szafie mój ulubiony płaszcz. Zwłaszcza, że sprawiłam sobie kilka ładnych ubrań, by na wiosnę odświeżyć garderobę!

No comments:

Post a Comment