Wednesday 20 August 2014

A PHOTO DIARY - IŃSKO


Few days ago I spent some lovely time in Ińsko during a film festival Ińskie Lato Filmowe. I did not only watch movies. I took part in workshops where I learnt how to make a good cup of tea - it is not that easy as you think. I talked with many interesting people about films. I rode bicycle and swam in the lake. I already miss it!

***

Jakiś czas temu spędziłam kilka uroczych dni w Ińsku podczas festiwalu Ińskie Lato Filmowe. Nie tylko oglądałam tam filmy. Wzięłam udział w warsztatach, podczas których nauczyłam się, jak właściwie przygotować kubek dobrej herbaty - nie jest to wcale takie łatwe, jak Wam się może wydawać. Rozmawiałam z interesującymi ludźmi o filmach. Jeździłam na rowerze i pływałam w jeziorze. Już za tym wszystkim tęsknię!


t-shirt T by Alexander Wang, bransoletka Polanka

www.opowiadamyoswiecie.pl

tunika Zara

okulary Steve Madden

wisiorek Animal Kingdom








kapelusz Parfois, t-shirt Harmni, szorty i klapki H&M

photo: cuz

No comments:

Post a Comment