Monday 8 September 2014

A BREAKFAST MARKET ONCE AGAIN


This weekend I was working but to make myself a little bit happier I visited A Breakfast Market where I spent some time with my friends. I was wearing an outfit that was simple and casual. I like the combination of a leather skirt and t-shirt plus oversized sweater - all in basic colours. Plus one of my favourite pair of shoes - perfect for this time of year.

***

W ten weekend pracowałam, więc żeby poprawić sobie humor, odwiedziłam Targ Śniadaniowy, gdzie spędziłam miło czas ze znajomymi. Miałam na sobie prosty zestaw. Dobrze się czułam w kombinacji skórzanej spódniczki, t-shirtu i oversizowej narzutki - wszystko w podstawowych kolorach. Do tego założyłam moje ulubione buty - idealne na tę porę roku, pomiędzy latem a jesienią.

narzutka i t-shirt Zara, spódniczka Topshop

No comments:

Post a Comment