Sunday 25 January 2015

THE BEAUTY ESSENTIALS

Today I'd like to tell you about my favourite products for face.

I've been looking for a perfect face oil for a long time and I found it! Magic Rose from evrēe is perfect for my combination skin. I use it under my day cream for extra moisturize and before I go to sleep I massage my face with it. My skin looks better every day!

My second favourite product is a night cream Liście Manuka from Ziaja with 3% mandelic acid. It helps my skin looks brighter and smoother. But you have to remember to use a day cream with spf after using cream with acids to avoid sun stains!


***

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o moich dwóch ulubionych kosmetykach, bez których nie wyobrażam już sobie wieczornej pielęgnacji twarzy. 

O fantastycznej mocy olejków możemy przeczytać w prawie każdym kobiecym magazynie. Bardzo długo szukałam jednak idealnego olejku dla mojej skóry, mieszanej, problematycznej, a zimą także przesuszonej z tendencją do pękających naczynek. Na szczęście trafiłam na produkt marki evrēe - Magic Rose, który zawiera kompleks witamin C, A i B oraz kwasy owocowe. Olejek różany ma za zadanie redukować przebarwienia, uszczelniać naczynia krwionośne i regulować produkcję sebum. Świetnie się rozprowadza - ja stosuję go i na dzień (dodaję kroplę do kremu na dzień) i na noc (wykonuję nim masaż twarzy), a moja skóra z każdym dniem wygląda promienniej.

Krem marki Ziaja Liście Manuka to mój drugi hit. Zawiera 3% kwasu migdałowego, który złuszcza i odnawia naskórek. Krem zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory i rozjaśnia drobne przebarwienia. Ważne jest by w ciągu dnia stosować krem z filtrem, by uniknąć powstawania przebarwień słonecznych!



No comments:

Post a Comment