Tuesday 1 September 2015

SUMMER INSTAGRAM MIX



I know that summer still isn't over but for me September is all about coming autumn. Even though I have not gone on a proper holiday yet, during cold June and very hot August I had some time to run from big city and relax a little bit by the sea or... on my balcony. I have also explored Warsaw with my friend - Żoliborz is so amazing! Still I feel I have not enough of hot days! Hope summer lasts forever!

***

Wiem, że lato jeszcze trwa, ale dla mnie wrzesień kojarzy się już z nadchodzącą jesienią. Zaczyna się nowy sezon w modzie, w kulturze... Mimo tego, że nie miałam jeszcze urlopu, udało mi się podczas zimnego lipca i upalnego sierpnia, wyrwać kilka dni dla siebie. Uciekłam z miasta nad morze, a gdy byłam na miejscu relaksowałam się na hamaku na moim balkonie lub eksplorowałam Warszawę z moją przyjaciółką - Żoliborz jest niesamowity! Wciąż jednak czuję niedosyt, mam wrażenie, że za mało korzystałam z tego, co działo się naokoło. Oby lato trwało jak najdłużej!

No comments:

Post a Comment