Wednesday 27 April 2016

SPRING OUTFIT AND A BUCKET BAG

When I saw a Mansur Gavriel's mini leather bucket bag I fell in love with it instantly. Unfortunately it is a little bit too expensive for me so I decided to look for a cheaper option. And I found this lovely bucket bag from Charles&Keith. This mid-sized sling bag is minimally designed with a drawstring closure, an adjustable shoulder strap and golden elements. And I like the navy blue interior. I will carry it sling or crossbody for a varied look.

*** 

W torebkach Mansur Gavriel zakochałam się od pierwszego wejrzenia, zwłaszcza w jednym modelu - skórzanym mini worku. Niestety cena trochę przerasta mój zakupowy budżet, więc postanowiłam poszukać tańszej opcji. I tak trafiłam na uroczą torebkę w butiku Charles&Keith. Nie jest wprawdzie skórzana (może to lepiej, bo bardziej ekologicznie), ale podoba mi się jej minimalistyczny design, złote elementy i granatowe wnętrze. Dzięki regulowanej długości paska mogę ją nosić przewieszoną na krzyż lub po prostu na ramieniu.


jacket/kurtka Promod, shirt/koszula Stradivarius, skirt/spódniczka COS, sneakers H&M, bucket bag/torebka Charles&Keith





 photo: cuz
J.Crew

Mansur Gavriel

Zara


No comments:

Post a Comment