Thursday 1 September 2016

DAYS OF SUMMER


Adore Me inspired me to create a festival look using a summer lingerie or swimwear as a base of the stylization. I know that this wonderful time of year is almost over but I think that we can still expect warm and sunny days - so I accepted this challenge.

I created two simple looks. In the first photo I am wearing a green bikini and a delicate coverup plus pom pom sandals and a straw bag. In the other one bikini top and a short denim skirt are the base - just add white sneakers and a backpack and you can go to an open-air concert of your favourite band!


***

Ekipa Adore Me poprosiła mnie o stworzenie stylizacji, której podstawą byłaby bielizna lub strój kąpielowy. Zdecydowałam się na to drugie, gdyż wierzę w to, że we wrześniu będą jeszcze gorące dni, podczas których można będzie założyć bikini i złapać trochę słońca.

Stworzyłam dwa proste zestawy. W pierwszym mam na sobie zielone bikini i plażową, delikatnie prześwitującą, sukienkę oraz ciągle modne sandały z pomponami i słomiany koszyk. W drugim zestawie do jeansowej mini założyłam górę od stroju, którą potraktowałam jako top. Brakuje tylko białych sneakersów, plecaka i można wyskoczyć na koncert na świeżym powietrzu.










photo: cuz

No comments:

Post a Comment