Tuesday 15 January 2013

STYLOWA LEKTURA

Nic mnie tak nie relaksuje jak dobry film lub książka (zakup ciuchów, chociaż bardzo przyjemny,  zbyt często wywołuje u mnie wyrzut  sumienia - w czasach kredytów, debetów etc...).  Za miesiąc wybieram się na zasłużony urlop, podczas którego mam zamiar duuużo zwiedzać, jeść dobre jedzenie, opalać się i czytać.  Będę przemieszczać się z plecakiem (tak, tak, wiem, że niektórym trudno w to uwierzyć) i dlatego chciałabym zabrać ze sobą tylko jedną książkę. Wybór padł na wspomnienia Grace Coddington. To dyrektor kreatywna amerykańskiej edycji biblii mody - magazynu Vogue, która w swej książce ze szczegółami opisuje swoje doświadczenia ze światem mody  oraz transformację jaką przeszła - od modelki do wpływowej osoby w  przemyśle modowym.  Już nie mogę się doczekać lektury!!!

 

2 comments:

  1. mam na liście "do kupienia" ;)

    ReplyDelete
  2. Ja właśnie czekam na przesyłkę. Jestem bardzo ciekawa!

    ReplyDelete