Tuesday 1 January 2013

SZCZĘŚLIWEGO NR 2013!!!

Aż trudno w to uwierzyć, ale mamy kolejny rok za sobą. I kolejną imprezę sylwestrową. Od kilku lat bojkotuję "przymusowe" imprezowanie i raczej spędzam ten wieczór i noc w domu (jak to mówią moi znajomi - w dużym pokoju), ale w tym roku wyjątkowo poczułam zew i postanowiłam wyjść do ludzi. Bawiłam się na koncercie Noviki i Moniki Brodki w Basenie Artystycznym i naprawdę się cieszę, że się na to zdecydowałam. Dziewczyny grały świetnie, a późniejsze dokonania dj-ów też były niczego sobie :) Poniżej moje zdjęcie w sylwestrowym wdzianku...

                                  bluzka Mohito, spódniczka Michael Kors, torebka i buty Aldo



 ...oraz link do teledysku Brodki.

[wpvideosembed]http://www.youtube.com/watch?v=m5CE1yPDxAs[/wpvideosembed]

 źródło: www.youtube.com

No comments:

Post a Comment