Sunday 17 February 2013

WĘŻOWY MOTYW

Projektanci na sezon wiosna-lato ponownie proponują nam zabawę z motywami zwierzęcymi. Nie mogło w związku z tym zabraknąć wężowej skóry, którą już w latach 70.  nosiła m.in. Bianca Jagger. Najmodniejsze będą jej kolorowe odmiany, ja sięgnęłam jednak po sukienkę H&M z poprzedniego sezonu, w odcieniach brązu. Dlaczego? Bardzo ją lubię i przecież nie muszę ślepo podążać za wszystkimi trendami :) W wersji dla odważnych - miksujcie różne odcienie wężowych wzorów. Ja pozostanę pewnie w grupie bardziej zachowawczej - podoba mi się połączenie tego motywu z białym T-shirtem, jak u Salvatore Ferragamo.


 źródł0: news.globalintimatewear.com


A to moja wersja...





[caption id="" align="aligncenter" width="490"] sukienka H&M, buty Aldo[/caption]


 

No comments:

Post a Comment