Wednesday 29 May 2013

BIAŁA TORBA - IDEALNA NA LATO?

Wczoraj znowu przeżyłam chwile grozy, gdy wieczorem po uruchomieniu mojej strony StyleMania zobaczyłam, że szata graficzna, którą sobie dopasowałam jest wyłączona, a w zamian widzę stylistyczny koszmarek... Dlaczego za każdym razem, gdy nadchodzi termin odnowienia subskrypcji muszę się stresować, czy mój blog będzie wyglądał tak, jak chcę, czy będę musiała pisać średnio pochlebne maile do ludzi obsługujących platformę BloA.  Na szczęście względnie szybko wyeliminowano usterkę, ale niesmak pozostaje, bo ja naprawdę nie lubię krzyczeć na ludzi, ale z drugiej strony wkurza mnie to, że ciągle trzeba wszystkiego pilnować, nawet gdy się za coś płaci...

Ufff... To tyle wylewania żółci... Przejdźmy lepiej do sedna tego wpisu, czyli... białej torebki. Wypatrzyłam ją ostatnio w jednym ze sklepów i chyba się na nią skuszę. Nie mam jeszcze torby w tym kolorze, a biel jest idealna na lato. Poza tym stałam się ostatnio fanką akcesoriów i butów od Steve'a Maddena, więc... ;)


źródło: tkmaxx.com

No comments:

Post a Comment