Tuesday 28 May 2013

NOWOŚCI W MOJEJ KOSMETYCZCE

Dziewczyny! Jeśli zdarza Wam się, że w tym samym czasie kończą się Wam wszystkie kosmetyki (ja tak mam), to teraz jest czas, żeby uzupełnić kosmetyczki. Drogeria Rossmann, która nie jest może tak elegancka, jak niektóre perfumerie, do których lubimy zaglądać, ma teraz nad nimi pewną przewagę - oferuje kosmetyki kolorowe 0 40% tańsze! Ja skorzystałam na tej promocji i zakupiłam tusz do rzęs, eyeliner w pisaku i krem CC, który ma podobne właściwości do kremu BB, ale podobno lepiej kryje, co przy mojej problematycznej cerze jest istotne. A zatem, do Rossmanna marsz, a ja zaczynam testować nowości :)




 

3 comments:

  1. Poszłabym, ech :(

    ReplyDelete
  2. i daj znać jak ten eyeliner :)

    ReplyDelete
  3. Eyeliner jest niezły, ale pisak jest gruby, więc kreski to raczej grubsze wychodzą. Mam też nadzieję, że nie wyschnie za szybko, ale z drugiej strony z tą ceną warto było zaryzykować :)

    ReplyDelete