Saturday 24 August 2013

NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE


W czasie trwającego sezonu lubię polować na ubrania i akcesoria na sezon następny. Chomikuję później moje zdobycze w szafie i gdy nadchodzi nowa pora roku, okazuje się, że mogę wyjąć z niej zupełnie coś nowego :) Niestety powoli zbliża się do nas jesień, co mogliśmy zaobserwować wczoraj, więc czas na porządki w garderobie.

Dlaczego zdecydowałam się na zakup akurat tych ubrań? Bluza-narzutka jest baaaardzo wygodna i ma ciekawy krój oraz miły materiał, a nie ma to jak otulić się czymś miłym w chłodny wieczór (no chyba, że mamy obok siebie kogoś, kto może nas rozgrzać...).

 


Sukienkę mogę nosić już teraz, a jesienią dorzucę czarne kryjące rajstopy, ciepły kardigan i... gotowe.  Do tego mocne buty, o których marzyłam i dorwałam je po bardzo dobrej cenie na wyprzedaży, podobnie jak ołówkową spódniczkę. Będę ją nosić z obcisłym golfem (powrót do łask w sezonie j/z 2013/14). Podoba mi się jej faktura i kolory.


 


 

No comments:

Post a Comment