Thursday 19 September 2013

VISTULA NA ZAMKU KRÓLEWSKIM


pokaz

Wczoraj miałam okazję wziąć udział w pokazie kolekcji Vistula na sezon jesień/zima 2013/2014. Pokaz odbył się w bardzo eleganckim miejscu - na Zamku Królewskim, w którym do tej pory nie byłam, więc przy okazji mogłam rzucić okiem na królewskie włości. Wydarzenie rozpoczęło się o 20. Na początku zostaliśmy zaproszeni na taras na powitalną lampkę wina, sam pokaz rozpoczął się ok. 22 - dla mnie oczekiwanie na gwóźdź programu trwało troszkę za długo, zwłaszcza, że temperatura na zewnątrz nie była zbyt wysoka.

pokaz3


Co do samego pokazu. Choreografia była opracowana w ten sposób, że modele energicznie przechodzili przez trzy sale, w których zostali rozmieszczeni goście, więc mogliśmy bez problemu przyjrzeć się propozycjom marki. Ubrania, jak zwykle w przypadku Vistuli, były doskonale skrojone. Nadal modne będą wąskie i przykrótkie spodnie, dopasowane marynarki i płaszcze. Pojawiły się golfy i futrzane kołnierze, a ze wzorów hit tego sezonu - kratka.  Obok czerni i szarości, mogliśmy zobaczyć odważniejsze kolory - fiolety, kobalty, burgundy czy pomarańcze. Na koniec modele zaprezentowali się w białych perukach - akcent iście z czasów królewskich.

vistula3 vistula1 vistula2

źródło: warszawa.naszemiasto.pl

Wrażenia? Było elegancko, bez wielkiego nadęcia, sama kolekcja nie była może odkrywcza, ale na pewno zgodna z ideą - elegancja i najwyższa jakość.  Myślę, że wielu mężczyzn znajdzie w niej coś dla siebie i chętnie zobaczyłabym w niektórych zestawach swojego chłopaka.

A to już ja po pokazie. Mam na sobie sukienkę, o której pisałam w poprzednim poście. Na pewno jeszcze ją lepiej zaprezentuję przy innej okazji, ale nie wiem, kiedy to będzie, więc póki co...

pokaz2
sukienka MICHAEL Michael Kors, marynarka Zara, buty Aldo

No comments:

Post a Comment