Sunday 27 October 2013

CASUAL W WOLNY CZWARTEK

Wolny weekend, który dla większości ludzi jest czymś normalnym, dla mnie to nie częsta przyjemność. Utrudnia to trochę życie towarzyskie, ale ma pewien plus. Wolne dni w środku tygodnia. Gdy wszyscy siedzą w pracy, ja w spokoju mogę iść na spacer, na zakupy (ach, te pustawe sklepy), czy usiąść w kawiarni nie martwiąc się, czy będzie tam wolne miejsce.

IMG_2209

Taki wolny dzień miałam właśnie w czwartek i wykorzystałam go mi.in. do zrobienia zdjęć na blog. Tym razem zdecydowałam się na zestaw w stylu boho-casual. Pogoda była niezwykle przyjemna, niemalże wiosenna, dlatego porzuciłam płaszcz i ubrałam grubszy sweter. Do tego ciepłe dodatki, gdyby jednak słońce postanowiło się schować.

IMG_2205
kapelusz Mango, sweter i szal H&M, legginsy Axara Paris[/caption]

IMG_2207 IMG_2222

zdjęcia: cuz

No comments:

Post a Comment