Wednesday 16 October 2013

MOC KOLORU

Nie ukrywam, że planowałam dziś wstać rano i zrobić fotkę ze stylizacją w płaszczu oversize. Jednak gdy otworzyłam oczy i zobaczyłam szarość i mglistość za oknem, przewróciłam się na drugi bok i pomyślałam - płaszcz poczeka, tu mi dobrze.

Żeby troszkę się ożywić w taki ponury dzień, warto założyć na siebie mocny kolor. Ten sezon należy do kobaltu, indygo - generalnie do nasyconych błękitów. To dobry kolor dla każdej karnacji. Sprawdzi się w kostiumie do pracy, w wersji sportowej, jak i wieczorowej. Występuje w wersji total look, ale świetnie wygląda połączony z czernią, fuksją (o tak) i bielą. Warto połączyć ubrania w tym kolorze z metalicznymi dodatkami.

fendi
Fendi

mk
Michael Kors

źródło: style.com


Ja zainwestuję w kobaltowy sweter. Będę go nosić z czarną spódnicą szytą z koła.



kobalt
 sweter Dorothy Perkins, t-shirt T by Alexander Wang, spódnica Victoria Beckham

No comments:

Post a Comment