Saturday 16 November 2013

INSPIRACJA NA DZIŚ

frances coombe natasha poly 316148

 źródło: carolinesmode.com


Uwielbiam przeglądać blog Carolines Mode. To kopalnia inspiracji. Dziś w oko wpadły mi te trzy looki. W pierwszym modelka Frances Coombe subtelnie połączyła dwa hity tego sezonu - wzór moro i kolorowe futro. Natasha Poly z kolei zachwyciła mnie długą sukienką w stylu boho, niestety póki co o takim zestawie muszę zapomnieć... Ale moim faworytem jest jednak zestaw na zdjęciu numer trzy - doskonałe połączenie beżu i szarości w wygodnej i nowoczesnej formie. Super!

1 comment:

  1. Podoba mi się trzecia stylizacja... :)
    (Chodź butów bym takich nie założyła, ale to tylko ja :P)

    Pozdro,
    Spider

    P.S. Gratuluję prowadzenia bloga już przez rok, zapraszam do mnie: http://spider.bloa.pl/

    ReplyDelete