Saturday 7 December 2013

HUSH WARSAW - ROYAL EDITION

hw

This is the second edition of  HUSH Warsaw fashion fair. The June edition gathered 20 000 people and now HUSH Warsaw came back with winter, more exclusive edition. This time only 90 designers and brands were  selected in order to place them in the heart of Warsaw, The Royal Castle. You can say less is more this time. And what is more importanat during these 2 days of  fashion fair you can not only buy clothes and accesories but also meet the designers and speak with them. Who can you see? Ania Kuczyńska, Orska, Domi Grzybek, Lous and more :)

***

To już druga, zimowa,  edycja targów mody HUSH Warsaw. Tym razem, jak twierdzą organizatorzy, bardziej ekskluzywna, królewska wręcz. Targi trwają teraz dwa dni i  goszczą na Zamku Królewskim (dokładnie - Arkady Kubickiego). Stadion Narodowy jest bardziej pojemny, więc mógł pomieścić aż 180 projektantów, w Arkadach byłoby to trudne, stąd ograniczenie do 90 marek. Ma to swoje plusy (przejrzystość) i minusy (mniejszy wybór). W czerwcowej edycji przewinęło się 20 000 ludzi, jak będzie tym razem? Ja wpadłam z przyjaciółką na dwie godzimy i w zupełności wystarczyło nam to by przyjrzeć się kolekcjom, coś przymierzyć i wypić kawę. Przyznam się, że trochę już mnie nudzą ubrania z tkaniny dresowej (mimo tego, że chętnie je noszę), bluzy i bawełniane sukienki. Oczekiwałabym już jakiejś odmiany. Na szczęście było trochę dzianiny i skóry - wpadły mi w oko płaszcze Kosmal i sukienki z metką Łucja Wojtala, ale generalnie większość kolekcji zlewała mi się ze sobą. Naturalnie udało mi się wypatrzyć coś dla siebie - sukienkę w bardzo orzeźwiającym kolorze marki Lelui i wisiorek Animal Kingdom, na który miałam już dawno ochotę.

hush3

hush8
Animal Kingdom

hush5
Leliu i ja
hush7
Orska i Karola
hush6
ID.FOR.FUN[
  
hush9


hush

No comments:

Post a Comment