Friday 6 December 2013

IT'S GOING TO BE A WARM WINTER...

...thanks to this lovely striped faux fur coat. I've been dreaming about a fur since last two winters. I just cannot afford to by a real one (and to be honest I don't want a real one) but I couldn't find a nice faux fur till... yesterday. I saw this one and said to myself: it's a perfect statement coat and wearing it is the perfect way to stay warm and look cool this winter.  I will add it to a skinny jeans and a pair of boots. I just hope I have enough patience to wait for this fur to arrive...

***


Ta zima zapowiada się wyjątkowo ciepło, a to za sprawą tego uroczego sztucznego futerka. Marzyłam o futrze przez ostatnie dwie zimy. Na prawdziwe mnie nie stać i chyba nawet bym takiego nosić nie chciała. Natomiast nie mogłam znaleźć sztucznego futra, które by mi się spodobało. Aż do wczoraj, gdy buszując po internecie natknęłam się na sklep oasap.com i na to pasiaste futerko. Pomyślałam sobie, że jest doskonałe. Będzie się rzucać w oczy, ale co tam, na pewno będzie mi  w nim ciepło. Połączę je z rurkami i mocnymi butami. Niestety muszę uzbroić się w cierpliwość - minie miesiąc zanim do mnie dotrze...


main.original

No comments:

Post a Comment