Sunday 27 April 2014

BEAUTY - NEW IN

These are my new cosmetic discoveries. My skin is  in love with ampoules from Rival de Loop. I use almost every kind: anti-age, revital Q10, for eyes. They make my skin look bright and relaxed. And they are very cheap!

Eyeko Brow Gel is something I cannot leave without. It shapes and styles my brows for long-lasting hold. It is infused with Keratin and Gingko Bilabo combined with natural proteins and multi vitamins and I hope thanks to those ingredients my brows will look better.

Skinny Liqiud Eyeliner form Eyeko is also one of my favourite products these days. It is easy to use and really long-lasting. I'm into purple right now!!!

***


To moje nowe kosmetyczne odkrycia. Moja skóra zakochała się w ampułkach Rival de Loop. Używam prawie każdego rodzaju: przeciwstarzeniowe, z Q10, pod oczy. Dzięki nim moja skóra wygląda promiennie i jest zrelaksowana.


Żel do brwi Eyeko jest kosmetykiem, bez którego nie mogę ostatnio żyć. Pozwala ułożyć moje brwi i utrzymują ona nadany im kształt bardzo długo. Kluczowe składniki żelu to keratyna, Gingko Bilabo, naturalne proteiny i multiwitaminy. Mam nadzieję, że dzięki tym składnikom moje brwi będą wkrótce wyglądać lepiej.


Skinny Liqiud Eyeline from Eyeko również stał się moim ulubionym kosmetykiem.  Jest łatwy w użyciu i co ważniejsze, bardzo długo utrzymuje się na powiece. W tej chwili stawiam na fiolet!!!


RIVAL EYE

No comments:

Post a Comment