Friday 11 April 2014

WARSAW FASHION WEEKEND - PART 2

Today I'd like to show you few photos from fashion shows I saw last Friday during WFW.

***

Dziś obiecany wpis o pokazach mody, które miałam okazję zobaczyć podczas piątkowego wieczoru na WFW.

  • AGA POU

aga pou sklad

Kolekcja "Eco kontrasty" to ubrania z supernowoczesnych i jednocześnie stuprocentowo naturalnych tkanin - kojarzyły mi się z materiałami, z których robione są worki na kawę. Kolory neutralne, z domieszką barwy pomarańczowej. Mnie najbardziej przypadł do gustu zestaw szortów z bluzą z kapturem, chociaż przez cały pokaz zastanawiałam się, jakie te tkaniny są w dotyku.

IMG_3746 IMG_3751 IMG_3758



  • DAVID ANDERSEN

david a sklad

Skóra, koronki i czerń - to główne składniki kolekcji duńskiego projektanta. Andersen w swoim ojczystym kraju nazywany jest mistrzem eksperymentu, ale ja raczej odbieram jego kolekcję, jako bardziej klasyczną. No, może z małym pazurkiem.
IMG_3780 IMG_3785a

IMG_3777



  • MACIEJ ZIEŃ

zien sklad

To był najbardziej wyczekiwany pokaz tego wieczoru. Kolekcja Office Macieja Zienia to bluzki z jedwabnej satyny, uniwersalne sukienki, proste płaszcze - czyli, jak twierdzi projektant, nowoczesny dress code. Osobiście jestem trochę rozczarowana kolekcją Zienia. Z jednej strony mamy tu przykład bardzo dobrego krawiectwa i świetnie dobranych materiałów. Z drugiej, projektant niczym mnie zaskoczył. Gdy na wybiegu pojawiła się modelka w czarnych spodniach i białej koszuli - powiało wręcz nudą. Rozumiem, że jest to kolekcja biurowa, więc na zbytnie szaleństwo nie można sobie było pozwolić, ale po prostu spodziewałam się czegoś więcej, na przykład eksperymentu z formą. Jestem jednak przekonana, że wiele pań chętnie zaopatrzy się w ubranie z metką od Zienia, gdyż generalnie są to bardzo ładne ubrania, idealne na co dzień. Tyle że, mam wrażenie, że gdzieś już to wszystko widziałam.

IMG_3880 IMG_3848 IMG_3859 IMG_3912

photo: cuz 

No comments:

Post a Comment