Friday 12 June 2015

JURA KRAKOWSKO-CZĘSTOCHOWSKA - A PHOTO DIARY

I spent three amazing days last week in Jura Krakowsko - Częstochowska, an area of Poland I haven't known before. And it is really worth knowing. The ruins of castles, hills and forests, the birds and horeses - all were wonderful! I hope to return there soon and explore much more.

To tell you the truth I wasn't really thinking about fashion during my trip. I wore comfy clothes in basic colours so I could match everything with everything. And I felt great about it.

***

Tydzień temu spędziłam trzy cudowne dni zwiedzając Jurę Krakowsko - Częstochowską, obszar Polski, którego zupełnie nie znałam. I zgodnie z powiedzeniem: "Cudze chwalicie, swego nie znacie", muszę przyznać, że po raz kolejny mój kraj zaskoczył mnie i zachwycił swym pięknem. Ruiny zamków i zamki odnowione, wzgórza i lasy, ptaki i konie - to wszystko było tak cudowne, że zaraz popadnę w jeszcze większą ekstazę, dlatego kończąc już napiszę jeszcze tylko, że mam nadzieję szybko tam wrócić! Naprawdę gorąco polecam!

Jeśli mam być szczera, podczas tego wyjazdu nie myślałam o modzie i dlatego postawiłam na wygodne ubrania w podstawowych kolorach, które mogłam dowolnie ze sobą łączyć. I było mi z tym bardzo dobrze.




kurtka River Island, t-shirt Weekday, buty H&M








t-shirt Weekday, spódniczka Hush, sneakersy Convers







photo: cuz

No comments:

Post a Comment