Tuesday 6 October 2015

NEW YORK, NEW YORK - A PHOTO DIARY






















photo: cuz

What can I say about New York? What can I say about Manhattan? Only this: New York, I love you :) I have only stayed there for four days but I've walked almost 20 kilometers a day and I couldn't have had enough. I have seen places from my favourite movies, I have eaten bagels and relaxed in parks and museums. I hope to visit this amazing city next year and feel its vibe again.

***

Co mogę powiedzieć o Nowym Jorku, co mogę powiedzieć o Manhattanie? Chyba tylko to: Nowy Yorku, I love you :) Spędziłam tam tylko cztery dni, przeszłam prawie 20 kilometrów dziennie i nie miałam dość. Szukałam knajpek znanych z moich ulubionych filmów, zajadałam się bajglami, odpoczywałam w parkach i muzeach. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się ponownie odwiedzić to niezwykłe miasto i poczuć jego atmosferę. 

No comments:

Post a Comment