Wednesday 23 March 2016

WHAT'S IN MY BAG

I need to make a confession. I'd like to look inside the bags of my friends, bloggers, celebs. I love to watch short films with models or stylists showing what they carry in their it-bags. Today I decided to show you my bag and its content. Next time I'll tell you about my pouch.

I bought my Marella bag on sale and I love it. It's capacious so I can put everything I need in it:

  • Michael Kors wallet  
  • Zara pouch
  • pencil case
  • the one and only Moleskine
  • a book - right now I'm reading "The Little Book of Skin Care. Korean Beauty Secrets for Healthy, Glowing Skin" by Charlotte Cho
  • Marc Jacobs umbrella
  • smartphone
  • Koss headphones
  • PaczePacze shades
  • tissue
  • mints
  • an apple or other snack
  • keys, which are not on the photo ;)
And what do you carry in your bags? Let me know, I'm very curious.

***

Muszę się do czegoś przyznać, to taka moja słabość, rodzaj wścibstwa.  Jestem ciekawa, co moje koleżanki, blogerki i celebrytki noszą w torebkach i kosmetyczkach. Bardzo lubię oglądać filmiki na youtubie, w których modelki i stylistki prezentują zawartość swoich it-bags. Dlatego też postanowiłam w dzisiejszym poście ujawnić zawartość mojej torebki. W kolejnym wpisie pokażę Wam, co trzymam w kosmetyczce. A co, kto mi zabroni :)

Torebkę Marelli kupiłam na wyprzedaży i jestem z niej baaaardzo zadowolona. Jest podzielona na trzy pojemne części, co ratuje mnie przed bałaganem i panicznym poszukiwaniem portfela czy klucza do domu. Jest duża, ale nie ogromna, więc nie przytłacza mojej drobnej sylwetki. Jedyne o co się martwię, to paski, za które trzymam torbę. Są cienkie, więc mogą się szybko naderwać pod wpływem ciężaru różnych drobiazgów, które do niej wkładam. A są nimi:

  • portfel Michael Kors
  • kosmetyczka Zara
  • piórnik
  • kalendarz Moleskine, jedyny słuszny i najlepszy
  • książka - zmienia się raz w tygodniu, obecnie czytam "Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji" Charlotte Cho
  • parasol Marc Jacobs
  • smartfon
  • słuchawki Koss
  • okulary przeciwsłoneczne PaczePacze
  • chusteczki higieniczne
  • pastylki odświeżające oddech
  • jabłko lub inna przekąska
  • klucze, których nie ma na zdjęciu ;)
A co Wy nosicie w swoich torebkach? Jestem bardzo ciekawa...



No comments:

Post a Comment