Wednesday 15 June 2016

SLOW WEEKEND


blazer/narzutka Promod, t-shirt T by Alexander Wang, jeans/jeansy Monki, shoes/buty H&M

I usually work on weekends so when I have Saturday or Sunday for myself I am very happy and I try to do as many cool things as possible. Fortunately last weekend I was free to do whatever I wanted so I decided to spend some time in Soho Factory. There was a Slow Weekend and a Spanish Weekend and I could practice my Espanol and eat some good food - like paella or churros.

***

W weekendy zazwyczaj jestem w pracy, więc gdy tylko trafi mi się wolna sobota lub niedziela, staram się wykorzystać te dni jak najlepiej. Poprzedni weekend miałam na szczęście cały dla siebie (Alleluja!) i mogłam robić wszystko na co tylko miałam ochotę. Część niedzieli spędziłam w Soho Factory, gdzie zorganizowano Slow Weekend w połączeniu z Hiszpańskim Weekendem. Mogłam podszkolić trochę swój hiszpański, ale przede wszystkim najeść się - paella i churros to jest to! 







photo: cuz

No comments:

Post a Comment