Thursday 30 October 2014

A STORY OF ONE COAT

This is the story of my coat. I saw it one day on the photo on the internet and the moment I saw it I knew I want it. Unfortunately I found out that the shop doesn't ship orders to Poland. "Oh, no!" -  I cried. I was looking for such a perfect coat for so long! I decided not to give up. And suddenly I got an idea. I have a friend who lives in UK and it was possible to deliver my dreamed coat to him. And my friend was so kind to bring it to Warsaw for me. Thank you Karol!!!

And why is this coat perfect? 

I love the fact that it is a wrap coat in beige, made in sleek wool boucle. It represents the  perfect balance of luxurious elegance and casual cool. And I will wear it for many years. Do you agree with me?



***

Oto historia mojego płaszcza. Zobaczyłam go pewnego dnia na zdjęciu w internecie i w tym momencie już wiedziałam, że pragnę mieć go w swojej szafie. Niestety okazało się, że sklep, w którym mogłam dokonać zakupu nie wysyła paczek do Polski. "O nie!" - krzyknęłam z rozpaczy. Szukałam przecież takiego płaszcza już od dawna. Postanowiłam się nie poddawać. I wtedy mnie olśniło. Mam w końcu przyjaciela, który mieszka w Londynie, a tam wyślą mi mój wymarzony płaszcz bez problemu. I tak też się stało. A mój przyjaciel był jeszcze na tyle dobry, że przywiózł mi przesyłkę do Warszawy. Dzięki, Karolu!

A dlaczego uważam, że ten płaszcz jest perfekcyjny?

Przede wszystkim ze względu na szlafrokowy fason, ale i kolor - o takim odcieniu beżu marzyłam. Po drugie jest wykonany z wełny boucle.  Po trzecie, stanowi połączenie elegancji, ale i codziennego luzu. Będę go nosić przez wiele lat. Zgadzacie się ze mną?



płaszcz Ganni, jeansy Acne, buty New Look, czapka H&M


zegarek Calvin Klein


photo: cuz

No comments:

Post a Comment