Thursday 16 October 2014

HERE I GO AGAIN

It's been a while since my last post. Sorry for that but I had to take a break and go away to relax. I travelled across one of my favourite country - Italy. I visited Rome, Naples, Lecce and Gallipoli. It was a great time but there is nothing like home!

Today only one photo, next week there will be a lot more.

***

Minęło już trochę czasu od mojego ostatniego wpisu. Przepraszam Was za to, ale musiałam zrobić sobie przerwę i pojechać na zasłużony urlop. W tym roku wybrałam się do mojego ukochanego kraju - do Włoch. Odwiedziłam Rzym, Neapol, Lecce i Gallipoli. Dziś zamieszczam tylko jedno zdjęcie, ale obiecuję, że w przyszłym tygodniu będzie ich znacznie więcej. To był cudowny wyjazd, ale jak to mówią, nie ma jak w domu!

bluzka i spódniczka H&M, torebka Pennyblack, okulary Zara
photo: cuz

No comments:

Post a Comment