Sunday 19 October 2014

ITALY - A PHOTO DIARY

Just like I promised - a little bit more from my trip to Italy. Because we moved from town to town I tried to pack light… or lighter then usually. I decided to take clothes in basic colours like black, white, grey and add some red and blue so I could match every piece of clothes with each other. I felt the most comfortable in black silk overalls from Mango, in simple but sexy dress from Malene Birger and in one of my this year summer best buy - a tunic from Zara. I took four pairs of shoes with me: black sliders from H&M, white sliders, Yosi Samra sandals and my favourite boots that I bought few years ago in London. A small yellow bag I matched almost with everything. 

***

Tak jak obiecałam - odrobina więcej z mojej podróży do Włoch. Ponieważ dużo się przemieszczaliśmy, postanowiłam spakować się lekko… a właściwie lżej niż zazwyczaj. Zdecydowałam, że zabiorę ze sobą ubrania w podstawowych kolorach, takich jak czerń, biel, szary i dodam do nich trochę czerwieni i niebieskiego. W ten sposób mogłam prawie wszystko ze sobą łączyć. Najlepiej czułam się w czarnym jedwabnym kombinezonie z Mango, prostej, ale i  seksownej sukience od Malene Birger i w tunice z Zary - to jeden z moich najlepszych tegorocznych letnich zakupów. Zabrałam ze sobą cztery pary butów: czarne klapki z H&M, białe klapki, sandałki od Yosi Samra i moje ukochane buty, które kupiłam kilka lat temu w Londynie. Oraz małą żółtą torebkę, którą nosiłam prawie do wszystkiego. 



























photo: cuz

No comments:

Post a Comment