Saturday 2 March 2013

POZDROWIENIA Z WAKACJI!

Mimo moich szczerych checi, nie udalo mi sie wczesniej umiescic zadnego aktualnego wpisu z mojej podrozy. Ciagle w ruchu, slonce mnie rozleniwia, a i nie zawsze mam dostep do komputera... Wracam w polowie marca i wtedy nadrobie zaleglosci, obiecuje ;) Bedzie kilka wakacyjnych stylizacji, kilka widoczkow, a i nawet krotka relacja z lokalnego pokazu etnicznej mody w Laosie...

A teraz kilka fotek smartfonowych, tak na rozgrzewke ;)

topik Topshop, spodnica H&M, okulary Steve Madden


kapelusz Zara, bluzka Massimo Dutti


3 comments:

  1. ah...... choć na chwile....SŁOŃCEEEEeeeee..... pleaseeee ;)

    ReplyDelete
  2. A my padamy,hehe.

    ReplyDelete
  3. A ja mam nadzieję, że już wróciłaś :) wrzucaj te wszystkie wakacyjne stylizacje, bo tym wpisem poprawiłaś mi podły humor i narobiłaś ochoty na lato :)))

    ReplyDelete