Friday 22 March 2013

W POSZUKIWANIU WIOSNY I...

...i idealnych sneakersów. Tak, odkryłam sportowe buty na nowo. Zabrałam ze sobą na urlop moją pięcioletnią parę czarnych Conversów i przypomniałam sobie, jakie są wygodne. Wczoraj miałam wolny dzień i miałam ochotę na wygodne wdzianko właśnie, więc sneakersy spisały się na medal.



płaszcz Zara, bluza Aubin&Wills, spodnie Zara, szal Suite Blanco, torba Fossil, sneakersy Convers


A to już sneakersy New Balance, które mam na celowniku. Muszę tylko znaleźć sklep, z moim rozmiarem na stanie -36, w związku z czym, jeśli ktoś widział, ktoś słyszał, czekam na informację ;)
źródło: sneakers.bz

2 comments:

  1. Dobrze, że wybrałas wygodne buty bo będziesz musiałla sie za ta wiosną nachodzić.. a stylizacja światowa....lekko dziewczeco na luzie! Super!

    ReplyDelete
  2. Oj tak, dużo spacerów :) Ktoś będzie mi musiał robić foty ;)

    ReplyDelete