Tuesday 12 March 2013

WAKACYJNE STYLIZACJE CZ.1

kapelusz Zara, spódnica H&M, bluzka Oysho, klapki Havaianas
bluzka Stradivarius, spódnica River Island, sandały Chix

sukienka T by Alexander Wang, szal Zara
          koszula Stradivarius, bluzka Oysho, spodenki Zara, chusta Zara,
                                                   sandały Quazi
 

 To pierwsza partia moich zdjęć z wakacyjnymi stylizacjami. Właściwie każdego dnia towarzyszyły mi trzy akcesoria: kapelusz z Zary (trochę go zmaltretowałam, więc będę musiała sprawić sobie nowy), okulary Steve'a Maddena, torba Reserved. A, jeszcze zestaw bransoletek oraz szal lub chusta, którymi zasłaniałam się podczas wizyt w świątyniach, by nie kusić mnichów ;) Poza tym nie miałam ze sobą zbyt wielu ubrań, jak na cztery tygodnie, dlatego zabrałam ze sobą takie rzeczy, które mogłam miksować na różne sposoby.

4 comments:

  1. Mój faworyt - stylizacja z sukienką T by Alexander Wang.. Chociaż w tych żółtych szortach przeuroczo wyglądasz.. !!! Wszystkie super! Dawaj więcej! :)

    ReplyDelete
  2. Dzięki :) Też lubię tą białą sukienkę :) I pewnie, że będzie więcej ;)

    ReplyDelete