Sunday 28 April 2013

BALENCIAGA MON AMOUR

Uwielbiam kolekcję Balenciagi na wiosnę 2013. Pisałam już o tym w poście o kampaniach reklamowych. Jako że nadal nie stać mnie na zakup kolekcji tego domu mody ;), postanowiłam skorzystać z pomocy sieciówek i stworzyć zestaw na podobieństwo mojej ulubionej kolekcji. Biały top gorsetowy i marynarkę smokingową połączyłam z luźnymi spodniami z wysokim stanem (wystającemu na wierzch pępkowi mówimy stanowcze: nie!) oraz rockowymi butami (u Balenciagi są to buty w męskim stylu). Taraaaam!!!

top i marynarka Mango, spodnie Promod, buty Marisha





zdjęcia: cuz

2 comments:

  1. Bardzo mi sie podoba ta stylizacja na huśtawkę : wygodnie i kobieco:) Pozazdrościć:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo dziękuję :) Ostatnio tak jakoś wybieram casualowe zestawy :)

    ReplyDelete