Thursday 18 April 2013

PASTELE NA LUZIE + NOWA FRYZURA

Dziś przed pracą postanowiłam skorzystać z pięknej pogody i udać się na spacer do centrum. W trakcie miłego marszu po śródmieściu pomyślałam sobie, że moje włosy po zimie są w kiepskiej formie i trzeba coś z tym zrobić, więc... spontanicznie wstąpiłam do zaprzyjaźnionego salonu fryzjerskiego i rzekłam: "Tnijcie co trzeba". I przy okazji farbujcie, bo niestety parę siwych włosów już mam. Efekt -  lekko przedłużonym bob w kolorze czekolady. Ja jestem zadowolona :)

Co do stylizacji. Jest ciepło, jest słonecznie, więc czas na pastele. W wersji z akcentami boho.

kapelusz Mango, płaszcz Belle, sweter We The Free, buty Radley London


zdjęcia: cuz

5 comments:

  1. Bardzo ładna stylizacja. :)
    Z klasą! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na http://intoxicantblog.bloa.pl/

    ReplyDelete
  2. :) Bardzo dziękuję!

    ReplyDelete
  3. No i fryzura nowa, wiosenna! Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Dziękuję :) Pozbierałam się po zimie ;)

    ReplyDelete