Friday 5 July 2013

ESPADRYLE

Espadryle to przebój tego lata (poprzedniego zresztą też). Z najnowszego numeru "Elle" dowiedziałam się, że buty te początkowo miały być butami dla farmerów. Nic dziwnego, to w końcu bardzo wygodne obuwie, słomiana lub wykonana ze sznurka podeszwa pozwalała przez wiele godzin stać na gorącym, hiszpańskim słońcu - a to właśnie z Hiszpanii wywodzą się espadryle. Pierwsze stworzył w 1776 roku Rafael Castaner, a dziś można je zobaczyć dosłownie wszędzie - mają je w swojej ofercie zarówno wielkie domy mody, takie jak Louis Vuitton czy Chanel, jak i popularne sieciówki.

Ja swoje espadryle upolowałam na wyprzedaży. Są mi troszkę przyciasne, ale jestem zbyt leniwa, by rozpocząć procedurę wymiany... Tak już mam, będę cierpieć w wygodnym obuwiu...

To zdjęcie to tylko próbka, jak wróci mój naczelny fotograf, na pewno wrzucę pełną stylizację z wykorzystaniem mojego nowego nabytku.

espadryle Tory Burch

No comments:

Post a Comment