Tuesday 2 July 2013

PYTANIE NA DZIŚ - W SZORTACH (KRÓTKICH) DO PRACY IŚĆ, CZY TEŻ NIE?

Mimo iż w firmie, w której mam przyjemność spędzać duuuużo czasu, nie obowiązuje  restrykcyjny dress code, to jednak mam pewne opory, żeby przekroczyć jej progi w krótkich szortach. Wiąże się to z jednej strony z tym, że eksponowanie nóg może odrywać współpracowników od tego, na czym powinni się skupić i prowokować ich do różnorakich komentarzy, a z drugiej strony mam takie głupie poczucie, że to jednak nie wypada... Jednakowoż stałam się w tym roku dumną właścicielką kilku ładnych par krótkich spodenek i co tu się będę rozpisywać, jest mi najzwyczajniej szkoda, że marnują się w szafie, gdy na zewnątrz panują idealne warunki pogodowe.  Zwłaszcza, że jak już pisałam, nie mam za dużo wolnego czasu, żebym mogła przebierać się PO pracy, gdyż ciągle jestem W pracy. A lato nie będzie trwać wiecznie, zgodnie z sentencją z pewnej powieści (i z serialu): "Winter is coming", dlatego też postanowiłam zaryzykować i jutro idę do pracy w szortach! Połączę je ze spokojną górą i dodatkami (jak np. Olivia Palermo)  i zobaczymy. A Wy co sądzicie o krótkich spodenkach w pracy?

 

 

 

źródło: whowhatwear.com

2 comments:

  1. Jako facet, jestem za :), ale nie wiem, jak inni zareagują. Zależy też, jaką pracę wykonujesz, bo nie doczytałem.

    ReplyDelete
  2. Jestem montażystką, więc siedzę w małym pomieszczeniu, przy przyciemnionym świetle i nie za bardzo mam czas, żeby się z tego pokoju wyłaniać ;)

    ReplyDelete