Friday 30 November 2012

GRAZIA

Wczoraj w kioskach pojawił się pierwszy numer polskiej edycji magazynu "Grazia", który ukazuje się od 1938 roku i jest podobno jednym z najpopularniejszych pism kobiecych na świecie. Pierwsza edycja powstała we Włoszech (obecnie na jej czele stoi Carla Vanni, jedna z najbardziej wpływowych osób w świecie mody), a polskie wydanie jest już 21.

 


 Co możemy znaleźć w tym magazynie? Oczywiście dużo mody i urody, trochę plotek, kilka felietonów, rubrykę Łowca Stylu, gdzie w pierwszym numerze znajdziecie... mnie :) 




Przyznam się, że kiedy spacerowałam ulicami Warszawy na początku listopada, nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał mi zrobić zdjęcie do magazynu. Wiem, wiem, przecież to nic wielkiego, ale zawsze miło, jak się zostanie docenionym przez wprawne oko fotografa :)


Uważajcie, następnym razem to możecie być Wy!!!

2 comments:

  1. to ja - wierna fanka :), gratulacje ;)

    ReplyDelete
  2. He :) Fajna akcja :) Chociaż pozowało mi się dziwnie, zwłaszcza, że kątem oka widziałam kolegę z pracy, który patrzył mnie z miną: "co Ty dziewczyno wyprawiasz?" i trochę mnie to dekoncentrowało. Ale i tak miło :)

    ReplyDelete