Thursday 29 November 2012

STYLIZACJE NA DZIŚ

 



Dzisiaj przygotowałam dwie stylizacje.

Pierwsza z nich to połączenie czarnych legginsów z materiału imitującego skórę (skóra to must-have tego sezonu) z lekko prześwitującą bluzką we wzór jak z gobelinu (również bardzo na czasie). Ponieważ mamy zimę, a ja należę do gatunku ciepłolubnego, narzuciłam wełniany sweter i wysokie buty. W wersji bardziej chic sweter można zastąpić marynarką, a na nogi założyć botki wysmuklające nogi. I  gotowe!

sweter Massimo Dutti, bluzka Suite Blanco, legginsy Stradivarius, buty Truffle



Druga stylizacja należy ostatnio do moich ulubionych. Spódniczka to tzw. mini skater skirt. Zakochałam się w tym fasonie, gdyż sprawia, że moja chłopięca sylwetka zyskuje kobiecy element - talię. Dekoracyjny wzór i mięsista tkanina także przemawiają na jej korzyść. Spódniczkę połączyłam z prostą bluzką i sweterkiem w żywych kolorach i botkami na obcasie. Żeby nie było za słodko dodałam wisiorek z małą czaszką - ukłon w kierunku Alexandra McQueen'a.

spódniczka Urban Outfitters, bluzka Suite Blanco, sweterek Atmosphere, botki Aldo


2 comments: