Tuesday 20 November 2012

MOJE INSPIRACJE

Dziś o moich inspiracjach.

Inspirują mnie pokazy mody, stare oraz nowe kolekcje projektantów polskich i zagranicznych, którym bacznie się przyglądam na moim ulubionym kanale poświęconym modzie. Wybieram te trendy, które mi odpowiadają, staram się nie podążać za nimi ślepo, chociaż zdarzało mi się kupić ciuch nie do końca do mnie pasujący, bo akurat był na czasie.  Ale której z nas się to nie przytrafiło? Straszą mnie później te smętnie wiszące na wieszakach ubrania, które miałam  na sobie raz albo wcale. Na szczęście staram się nie popełniać tego błędu zbyt często...

Drugą z mych inspiracji są blogi poświęcone modzie ulicznej. Uwielbiam przeglądać zdjęcia na:

  • http://www.thesartorialist.com/

  • http://facehunter.blogspot.com/

i podziwiać ludzi za pomysłowość i  unikanie banału. Wiadomo nie od dziś, że nie sztuką jest pójście do sklepu i kupienie zestawu z manekina, ale właśnie kombinowanie, jakby tu połączyć na różne sposoby to, co mamy w szafie z czymś, co właśnie zamierzamy zakupić...  I nie ważne czy mamy głównie ubrania z sieciówek, czy od Chanel. Ważna jest kreatywność  (chociaż gdybym była posiadaczką kostiumu Chanel, wcale bym się nie obraziła). Przykładem takiego właśnie podejścia jest niejaka  Christine, której blog odkryłam kilka tygodni temu i który jest dla mnie wzorem do naśladowania:

  • http://fash-n-chips.com/

Kolejną inspiracją są... moje przyjaciółki. Każda z nich ma swój wyjątkowy styl i lubię od czas do czasu podpatrzeć co takiego mają na sobie. Dzięki dziewczyny!

Ufff... To by było na tyle.  Następnym razem napiszę o moich shoppingowych planach...

A poniżej kilka fotek z moich ulubionych blogów.



zdjęcie z witryny: www.thesartorialist.com
www.thesartorialist.com



www.thesartorialist.com

www.facehunter.blogspot.com
www.facehunter.blogspot.com
 

No comments:

Post a Comment